המשרה: מנהל/ת אגף ביטחון, חירום ואכיפה
דירוג: מח"ר/ חוזה בכירים
דרגה: 41-43/ חוזה אישי 60%-70% משכר מנכ"ל
היקף משרה: 100%
תיאור תפקיד:
•
ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.• הכנת תכנית עבודה ואפיון צרכי חירום וביטחון ברשות בהתאמה לתקציב הרשות.
• הובלת היערכות הרשות המקומית לזמן חירום (מערך מל"ח, פס"ח, התגוננות אזרחית).
• ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום.
• ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום.
• הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום.
• ניהול ותחזוקת מחסני חירום וציוד לחירום.
• ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים.
• ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך.
• ייצוג הרשות בענייני חירום ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטים כגון: פקע"ר, משרד הפנים, משרד החינוך וכד`..
• אחריות ובקרה על מחלקת בטיחות וגהות.
• אחריות ובקרה על מחלקת האכיפה.
• אחריות ובקרה על מחלקת מערכות מיגון ותקינות מערכות חשמל.
• הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום הביטחון, חירום ואכיפה.
• פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף.
• ניהול צוות העובדים באגף.
• ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
תנאי סף:
השכלה:• בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ
או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים ,התשע"ג-2012. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
קורסים והכשרות:• מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.
• בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר.
ניסיון מקצועי:• עבור בעל דרגת רס"ן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחוניים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירות
החירום והביטחון באחד מאותם גופים.
הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כאמור לעיל.
טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כאמור לעיל.
• עבור בעל דרגת סגן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים בטחוניים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון כממונה חירום ובטחון ברשות
מקומית ברמה ג` לפחות.
הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כאמור לעיל.
טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כאמור לעיל.
ניסיון ניהולי:
• ניסון פיקודי של 4 שנים לפחות.
• מועמד בוגר קורס קצינים ובעל תואר אקדמי – ניסיון פיקודי של שנתיים לפחות.
• מועמד בוגר קורס קצינים בעל 12 שנות לימוד – ניסיון פיקודי/ ניהולי של 4 שנים.
• מועמד שאינו בוגר קורס קצינים – ניסיון פיקודי / ניהולי של 5 שנים לפחות, או שביצע קורסים והכשרות אחרות לפי קביעת הוועדה במשרד הפנים.
כישורים אישיים:
• יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה
• יכולת התמודדות עם לחץ
• סמכותיות
• יכולת ארגון, תכנון וביצוע
• יכולת תיאום ופיקוח
• סדר וארגון
• עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים
• אמינות ויושרה
• יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
• עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה
• יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום
דרישות נוספות:
• העדר רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עימה קלון.
• שליטה ביישומי מחשב וידע בתוכנת ה- OFFICE.
• עברית ברמה גבוהה.
• עבודה בשעות לא שגרתיות
• רישיון נהיגה בתוקף
• נסיעות במסגרת התפקיד
כפיפות:
מנכ"ל הרשות המקומית בלבד.
מונחה מקצועית על ידי גופי הביטחון הממלכתיים השונים.
כללי:
בהתאם להוראות סעיף 174 א` לפקודת העיריות שעניינו סייגים להעסקת קרובי משפחה, מובא בזה לידיעת המועמדים כי ככל שקיימת קרבת משפחה לעובדי העירייה או נבחרי ציבור העסקתם תהיה מותנית בחו"ד יועמ"ש בעניין קיום ניגוד עניינים יכול והעסקתם לא תאושר כאמור בפקודה.
הערות:
המעוניינים יוכלו להגיש בקשותיהם למשרה בצירוף קורות חיים, תמונת פספורט, תעודת זהות, תעודות המעידות על השכלה, אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים (הכוללים תאריך תחילת וסיום העסקה, היקף משרה ותיאור תפקיד), אישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד המלצות ושאלון אישי, לכתובת מייל:
jobs@rosh.org.il עד לתאריך 2.12.2021 בשעה 12:00.
• חובה לציין בפניות להגשת מועמדות את מספר המכרז ושם המכרז.• חובה לצרף את כל המסמכים הנדרשים בתנאי המכרז: קורות חיים, תעודות השכלה רלוונטיות המלצות ואישורים המעידים על ניסיון והמלצות.• מצ"ב – שאלון אישי חובה למלאו ולצרפו להגשת המועמדות.
•הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל או בהיעדר אישור בדבר קבלת הפנייה ו/או לאחר המועד האמור, תפסל על הסף.
• ככל שלא יתקבל אישור מידי בדבר קליטת הפניה להגשת מועמדות במייל חוזר, יש לחזור על פעולת הגשת המועמדות, עד לקבל אישור.
• מענה בנוגע להמשך תהליך המיון, יימסר עד 30 ימים מהמועד האחרון להגשת המועמדות.
• מועמד עם מוגבלות זכאי להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.
• תבחן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
• במידת הצורך נדרש לעבור מבחני מיון נוספים.
* המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.
בכבוד רב,
שלום בן משה
ראש העיר