סטודנטים
הרשמה לתושבים
קליטת תושבים חדשים
עריית ראש העין לגו
  • דף הבית
  • העירייה
  • יחידות העירייה
  • חדשות
  • מכרזים הקצאות ותמיכות
  • פרויקטים
  • עיר ירוקה
  • שירות לתושב
  • יצירת קשר

שירות לתושב

  • תשלומים
  • איתור יתרות זכות
  • טפסים
  • ספר טלפונים
  • חוק חופש המידע
  • בטחון וחרום
  • סימפוניה-קונסרבטוריון
  • ספריה עירונית
  • החברה העירונית מקום בלב
  • ארכיון היסטורי
  • שרות פסיכולוגי עירוני
  • המחלקה הווטרינרית
  • פורום נשים עירוני
  • שירותים שימושים
  • המועצה הדתית
  • רשות החניה
  • תאגיד המים - עין אפק
  • החוק למניעת עישון
  • מפת העיר
  • קליטת תושבים חדשים
    • שאלות ותשובות נפוצות
  • נגישות
    • מבני ציבור נגישים
    • מבני ציבור בתכנון הנגשה
    • גינות, אתרי משחק ומגרשי ספורט
    • הצהרת נגישות

מוקד ומרכז מידע עירוני 106

תושבים יקרים,

המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים ולקבלת מידע
בשגרה ובחירום. המוקד פועל 24 שעות ביממה, מרכז פניות ומעביר אותן
לטיפול מקצועי של יחידות העירייה.
הנושאים מטופלים על פי זמני התקן שנקבעו באמנת השירות ועל פי דחיפותם.
עבודת המוקד מתבצעת תוך מעקב ובקרה שוטפים, בדיקת רמת שביעות הרצון של התושבים תוך הפקת הלקחים הנדרשים.
העמידה בזמני התקן תיבדק באופן שוטף ותוצאות הבדיקה ישמשו למעקב ובקרה לצורך שיפור השירות וכן לבחינת זמני התקן ועדכונם על פי הצורך.

הערכים המובילים את המוקד הם:
אדיבות, מקצועיות, יעילות ושקיפות

האמון במוקד ושיתוף הפעולה חשובים להצלחת כולנו.
לפתיחת פניה לחצו כאן
 
תהליך קבלת פניה במוקד העירוני:
 
שלב ראשון: פניה מתקבלת מתושב ונרשמת ע"י נציג/ת שירות. התושב מקבל מספר פניה למעקב וסקר שביעות רצון באשר לאדיבות נציג/ת השירות.

שלב שני: הפניה מוקלדת על ידי נציג/ת שירות למערכת המידע המקושרת לכל אגפי ומחלקות העירייה. לשם טיפול יעיל בפניה אתם מתבקשים לתת את מירב הפרטים: מיקום מדויק, תיאור ותמונות במידת האפשר.

שלב שלישי: הפניה מועברת לגורמים המטפלים. במקרים בהם הפניה דחופה, המוקד מדווח מידית לגורם המטפל. ישנן פניות המטופלות ע"י גורמים משולבים ובאחריות המוקד לתאם ביניהם, עד למתן המענה הדרוש.
מתבצע מעקב שוטף אחר הטיפול בפניות ומופקים דוחות מפורטים לכל האגפים והמחלקות ובמקביל מועבר דו"ח למנכ"ל הרשות למטרת מעקב.

שלב רביעי: בגמר הטיפול בפניה תישלח לתושב/ת הודעה כי פנייתו טופלה וסקר שביעות רצון באשר לאופן הטיפול.
 
בבחיוג מחוץ לעיר: 03-9384584 / 03-9384584
וואצאפ: 054-4940204
moked106@rosh.org.il
ראש העין © כל הזכויות שמורות
משרדי העירייה: רחוב שילה 21 ראש העין 48036טלפון: 03-9007272 מוקד עירוני: 03-9384685/106
ראשי מפת אתר גוגל + פייסבוק יוטיוב
ראשי | תקנון אתר | פנייה למנהל אתר | יצירת קשר
הצהרת נגישות
  אינטרדיל   בניית אתרים
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל